Beszámoló

„Szakmák képekben” című pályázaton a III. helyezést értük el. Az örömünk határtalan volt már akkor is, amikor megtudtuk a jó hírt, de a tegnapi nap felejthetetlen élményekkel gazdagodtunk. Köszönjük iskolánknak, hogy biztosították az utazást és felhasználhattuk a helyezéseinkért kapott nyeremény ajándék utalványokat.

2018 október 3.-án a tavalyi versenyen dobogós helyezésű csapatunkkal a nyereményünk felhasználása gyanánt elmentünk Kecskemétre. Először Kerekegyházán a Kerekerdő kalandparkba érkeztünk meg. A hosszú út után, az első, ami mindenkinek szemet szúrt a magas akadály pályák és az ennivalóan édes nyulak. Mindenkire felsegítettek egy karabiner övet és egy sisakot, először egy pár perces oktatásban vettünk részt majd már gondmentesen mehettünk a junior pályára, rendkívül élvezetesek és kalandosak voltak az itt megtapasztalt mászások, csimpaszkodások és csúszások. Persze a nyulak vadászata és simogatása sem maradhatott el. Sajnos a bárányok nem engedték, hogy a közelükbe menjünk.

Ezek után indultunk Kecskemétre. Az út itt sem tűnt rövidnek, viszont remek hangulat volt a kisbuszban és mindenki jól szórakozott az utazás alatt is. Mikor megérkeztünk a gokárt pályához a hangja hallatán egyből jöttek a találgatások.- Vajon mennyivel képes menni egy ilyen gépezet? Nehéz irányítani a Gokartot? Persze tudtuk, hogy pár perccel később meg is tapasztaljuk a válaszokat.

Megbeszéltük, hogy a gokartozás után a fenti étteremben még fogunk egy jót majszolni. Regisztráltunk, mint gokartos sofőrök és egy pár perces tanácsadás után indulhatott a vezetés. Eleinte mindenki lassan óvatosan ment, de amikor már belejöttünk nem volt lehetetlen, szinte matematikailag nem létező íveket használva vettünk be egy-egy kanyart. Mindenki rettentően élvezte, újabb és újabb kört követeltünk szegény tanárnőtől, aki aggódva figyelt minket. Végül a legjobb részeredmény közülünk egy kör 1:09 mp volt, amire igazán büszke is az illető. Mindenki alig várja, hogy újra elmenjen és egy ilyen vagány, fűnyíró hangú járművet vezethessen. Miután mindenki lerótta köreit a pályán és meggyőződött, hogy hányadik lett a futamon, felmentünk az étteremben és mindenki jól megvacsorázott. Igen vacsora- kicsit elhúzódott így már annak számított. Mindezek után hazaindultunk, hazafelé is jó hangulat uralkodott és gyönyörködhettünk a naplementében. Remek lezárása volt a napnak ez az összegző beszélgetés a hazafelé vezető úton. Természetesen az eredményeikkel való dicsekedés sem maradhatott el. Mindenki kipukkadva punnyadt hátul, míg Zsoltnak az utat kellett figyelnie és a „dicsérni való” sofőrökkel manővereznie. Összességében fárasztó, de nagyszerű nap volt kiváló programokkal.

Köszönjük a versenyre való felkészítő tanárunknak, a videó készítésben jártas Ördögh Zsoltnak, egymásnak a kitartó több órás munkát, amivel felvettük, elkészítettük a nyersanyagot.